• 51-37612317 , 51-37615917 ,51-37602434-5
  • info@ctechnic.com

یک چتر باز حرفه ای Project Glass گوگل را در معرض دید عموم قرار داد

یک چتر باز حرفه ای Project Glass گوگل را در معرض دید عموم قرار داد

 

Google، بسیاری از سخنرانیهای روز اول کنفرانس I/O تحت تاثیر معرفی و پیش نمایش یکی از بهترین تکنولوژی ها و فن آوری های تاریخ اختصاص داشت.

در میان سخنرانی، Vic Gundotra در مورد ویژگی های جدید شبکه اجتماعی گوگل پلاس، Sergey Brin یکی از بنیانگذاران گوگل به روی صحنه آمد و همه را با انتشار خبری ذوق زده کرد. این خبر بیش از آنچه همه انتظار داشتند هیجان انگیز بود.

جریان از این قرار بود که یک چتر باز حرفه ای داخل یک هواپیما بر فراز Moscone Center، محل برگزاری کنفرانس، در حالی که عینک ساخت شرکت گوگل را به چشم زده بود آماده بود تا پرواز خود را آغاز کند.

او قصد داشت تا با استفاده از این عینک روندی زنده از نحوه فرود خود و تصاویری بی بدیل از زمین زیر پای خود را در معرض دید عموم قرار دهد. اما روی زمین و در محل فرود، اجتماعی از مردم و علاقه مندان و همچنین خبرنگاران و روزنامه نگاران حضور داشتند که برای ثبت این لحظه دور هم جمع شده بودند.

این چتر باز حرفه ای از هواپیما به پایین پرید و پس از فرود بر روی بام ساختمان سوار یک دوچرخه شده و با حرکاتی شگفت انگیز خود را به طبقه سوم و روی صحنه محل ارائه سخنرانی رساند حرکات او به شدت توسط مردم مورد تشویق قرار گرفت.

نکته قابل توجه اما این بود که تکنولوژی Project Glass گوکل در تمام این مدت حتی یک بار هم با اختلال مواجه نشد و به خوبی کار خود را انجام داد.

frzsh
frzsh