• 51-37612317 , 51-37615917 ,51-37602434-5
  • info@ctechnic.com

پیش‌نیاز استفاده از +ADSL2

پیش‌نیاز استفاده از +ADSL2

برای استفاده از خدمات +ADSL2  پیش از هرچیز باید مطمئن شوید که مرکز تلفنی که خط تلفن شما در آن قرار دارد تحت پوشش خدمات صبانت است.

دسترسی به فناوری DSL به کمک دو دستگاه ویژه که در محل مشترک متقاضی و مرکز خدمات‌رسان نصب می‌شوند، امکان‌پذیر می‌گردد. دستگاهی که در محل مشترک نصب می‌شود، دستگاهی‌ست به نام CPE که در اصطلاح عموم به آن مودم ADSL گفته می‌شود. این دستگاه نقطه‌ی برقراری ارتباط بین کامپیوتر کاربر به خط DSL است. CPE به روش‌های متفاوتی به دستگاه مشترکین وصل می‌شود که یکی از متداول‌ترین آن‌ها استفاده از اتصالات USB است. در مرکز ارایه‌ی خدمات نیز از دستگاهی به نام DSL Access Multiplexer یا DSLAM استفاده می‌شود که موجب می‌شود مشتریان توسط یک اتصال با ظرفیت بالا به اینترنت دسترسی پیدا کنند.

با این توضیحات، پیش نیاز استفاده از  خدمات +ADSL2 این است که تجهیزات یادشده در مرکز مخابراتی شما نصب شده باشد. مودم ADSL را شرکت صبانت در اختیار شما قرار خواهد داد. بنابراین، برای آن که مطمئن شوید مرکز مخابراتی شما تحت پوشش خدمات صبانت قرار دارد، سه رقم اول شماره تلفن خود را در میان پیش‌شماره‌های فعال جست و جو کنید.

frzsh