• 51-37612317 , 51-37615917 ,51-37602434-5
  • info@ctechnic.com

راهنمای جامع راه‌اندازی مدیریت و نگهداری وب‌سایت

راهنمای جامع راه‌اندازی مدیریت و نگهداری وب‌سایت

می خواهید به دنیای آنلاین بپیوندید و یک سایت جدید راه اندازی کنید یا می خواهید سایت قدیمی خود را که چند سال پیش طراحی شده است به صورت جدید طراحی نمایید. سایت شما خواه یک سایت شخصی برای نمایش عکس های شما باشد خواه یک فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات شما ، راه اندازی ، مدیریت و نگهداری آن می تواند امری مفرح باشد و بسیار ساده تر از آنچه شما می اندیشید. تکنیک رایانه این راهنما را برای کمک به شما جهت راه اندازی ، مدیریت و نگهداری وب سایتتان آماده و ارائه کرده است.

هدف از ایجاد وب سایت:

هیچ گاه بازدید کنندگان سایت خودرا با یک سایت نامنظم ،نابسامان وبی برنامه سر در گم نکنید.اولین قدم مشخص کردن هدف از ایجاد سایت است.

وب سایت خود را نام گذاری نمایید:

بدون داشتن یک نام دامین ساده و مرتبط ممکن است هیچکاه مردم به سایت شما وارد نشوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد ثبت دامنه این زمینه اینجا کلیک کنید

انتخاب پلان میزبانی وب مناسب:

در این قسمت تمامی اطلاعات لازم برای انتخاب یک پلان میزبانی وب مناسب ارائه شده است. این راهنما شامل توضیحات کامل برای تمامی پلانهای میزبانی وب و امکانات آنها می باشد

راه اندازی وب سایت:

آیا فکر می کنید وب سایت ها بسیار پیچیده هستند و شما برای راه اندازی آنها به آموختن برنامه نویسی احتیاج دارید؟ اشتباه نکنید! می توانید هر وب سایتی را (شخصی ، تجاری ، شرکتی و …) به سادگی راه اندازی نمایید.

frzsh