• 51-37612317 , 51-37615917 ,51-37602434-5
  • info@ctechnic.com

آنتی ویروس eScan

آنتی ویروس eScan

ای اسکن یک آنتی ویروس با محتوای کامل و جامع است که از  سیستم رایانه ای شما در برابر بدافزارها و تهدیدات امنیتی نظیر ویروسها، جاسوس افزارها، ادورها، کی لاگرها، هکرها، اسپمها و ….. محافظت می کند.

ای اسکن از تکنولوژی های پیشرفته نظیر MWL و NILP والگوریتمهای ابتکاری و پیشرفته برای حفاظت کامل از سیستم های رایانه ای بهره می برد.

برخی از ویژگیهای کلیدی نرم افزار امنیتی ای اسکن

محیط کاری جالب و دوست داشتنی برای کاربران

ای اسکن دارای یک محیط کاری جدید و به روز  می باشد که برای بر طرف نمودن نیازهای کاربران مبتدی و متخصص طراحی شده است. طراحی این محیط بصورت ذاتی ساده و آسان می باشد که کاربری با آن را برای کاربران جالب و جذاب نموده است، همچنین روی منابع سیستم بسیار سبک بوده و نیاز به حجم حافظه کم جهت عملکرد موثر و تعادل در سرعت رایانه شما را دارد.

لیست سفید  (White-List)

ای اسکن با استفاده از این تکنولوژی برنامه ها و یا فایلهایی را که یک بار اسکن نموده و یا کاربر بصورت دستی به لیست سفید معرفی می کند، فقط به دنبال عوامل جدید و ناشناخته و اصلاح فایلهای آسیب دیده، نظارت می کند  که منجر به اسکن سریعتر سیستم خواهد شد و  این اطمینان را به کاربران   می دهد که رایانه شان در هنگام کار با این نرم افزار و اسکن رایانه، دچار افت سرعت نخواهند شد.

اسکن بسیار موثر همزمان دیتاهای متفاوت

استفاده از تکنولوژی MWL و الگوریتم های ابتکاری پیشرفته در نرم افزار ای اسکن، اسکن همزمان روی فایلهای،  ایمیل ها و وب سایتها را موثر و مفید می کند.

تجربه کردن یک  بازی بی وقفه

ای اسکن با قابلیت پیشرفته تشخیص بازی که به طور خودکار (هنگامی که بازی در سیستم رایانه ای اجرا می شود) شروع بازی را تشخیص می دهد، و تمامی اخطارها و هشدارهای نمایش داده شده را متوقف و زمینه بازی بی وقفه کاربر را فراهم می کند.


اسکن ابتکاری قدرتمند

ای اسکن توسط الگوریتمهای ابتکاری پیشرفته ویروسهای ناشناس انتشار یافته توسط هکرها و بدافزار نویس ها را تشخیص می دهد، پشتیبانی می گردد. همچنین به کاربران در خصوص تشخیص عملکرد با رفتارهای مشکوک، هشدار داده و کاربران را از تهدیدات مصون می دارند.

علاوه بر این با فراهم آوردن شرایط انتخاب برای کاربران در مسدود نمودن فایلهای اجرایی برپایه وب از انتشار خطرات از طریق شبکه نیز جلوگیری می کند.

امنیت در نقطه پایانی

ای اسکن با این قابلیت می تواند در تامین امنیت دستگاه های ذخیره سازی مانند فلش ها، هارد دیسک ها و …. و همچنین با فراهم کردن لیست سفید و معرفی دستگاه های مشتریان, می تواند از ورود دستگاه های بیگانه به رایانه شما جلوگیری کند و مانع از آلوده شدن غیرعمدی سیستم رایانه ای شما توسط کاربران دیگر شود.

همچنین توانایی دیگر این قابلیت برای مسدود کردن برنامه های غیرمجاز و یا غیردلخواه بر روی رایانه شما می باشد.

دیواره آتشی پیشرفته

وجود یک دیواره پیشرفته در این نرم افزار برای یکپارچگی و سازگاری با سیستم عامل ویندوز ۷ بهبود یافته است. دیواره آتشی کلیه فعالیتهای خروجی و ورودی شبکه روی رایانه شما را به نمایش گذاشته و از آنها در برابر هر نوع حمله مبتنی بر شبکه محافظت می کند. علاوه بر آن شامل یک سری از قوانین کنترل و دسترسی از پیش تعریف شده است که کاربر می تواند برای فیلتر کردن ترافیک شبکه، آنرا به دلخواه خود درآورد.

مدیریت با ارزش و مفید

ای اسکن امکان یک مدیریت مفید سیستمی برای کاربر را با استفاده از ابزارهای اطلاعاتی سیستم و با یک اطلاعات کامل درباره نرم افزارها و سخت افزارهای نصب شده بر روی سیستم فراهم می آورد.

گزارش جامع

ای اسکن دارای قابلیت ایجاد گزارش جامع برای تحلیل دقیق توسط کاربر در تمامی فرمتهای رایج است.

دریافت خودکار فایلهای ضروری سیستم عاملهای ویندوز

ای اسکن به طور خودکار از وب سایت شرکت مایکروسافت کلیه فایلهای ضروری سیستم عامل ویندوز را بررسی و دریافت   می کند. از این رو بدافزارها را از انتشار آسیبهای موجود در سیستم عامل متوقف می کند.

ایجاد آسان دیسک نجات

ای اسکن به کاربران در تهیه نسخه دیسک نجات منطبق با ویندوز کمک می نماید. این دیسک می تواند برای پاک نمودن رایانه هایی که با راه اندازهای آلوده به روتکیت ها و فایلهای آلوده که به صورت معمولی قابل پاکسازی نیستند استفاده می شود.

به روز رسانی فشرده خودکار

ای اسکن به روز رسانی فشرده خودکار را برای نرم افزارها و معرفی ویروسها و اسپمها انجام می دهد که رایانه ها را از آخرین تهدیدات امنیتی مصون می دارد.

پشتیبانی فنی رایگان

پشتیبانی فنی آنلاین رایگان و به صورت شبانه روزی از طریق ایمیل، چت، پرسش و پاسخ تلفنی برای کاربران ای اسکن فراهم گردیده است

جلوگیری از فعالیتهای فشرده برای لپ تاپها

ای اسکن با داشتن این آیتم از فعالیتهای فشرده مانند اسکن برنامه ریزی شده در لپ تاپ جلوگیری می کند و این امر باعث حفظ شارژ بیشتر، و در نتیجه مدت زمان استفاده از لپ تاپ را بیشتر می نماید.

پشتیبانی خودکار از فایلهای حساس

ای اسکن همچنین  پشتیبانی خودکار از فایلهای حساس سیستم رایانه ای شما فراهم می کند، که اگر سیستم شما مورد حمله ویروسهایی مانند sality شد یک پشتیبان سالم از فایلهای آلوده شده داشته باشد تا بتواند فایلهای سالم را جایگزین فایلهای آلوده کند.

حافظت از شناسایی تصادفی فایلهای سیستم عامل

در آپریل ۲۰۱۰ مشتریان مک آفی در سراسر جهان دچار یک بحران وحشت ناک شده که این آنتی ویروس یکی از حیاتی ترین فایلهای سیستم عامل را به عنوان یک فایل مخرب شناسایی کرد که به اشتباه توسط موتور مک آفی شناسایی شده بود این مشکل هیچ وقت توسط ای اسکن اتفاق نمی افتد چون ای اسکن به کمک مایکروسافت و لیست سفید خود و تجزیه و تحلیل فایلهای سیستم تشخیص اشتباه سیستم عامل به عنوان نرم افزار مخرب را به صفر می رساند.

کمترین استفاده از حافظه

ای اسکن در میان دیگر برنامه های مشابه کمترین استفاده (کمتر از ۱۰ مگابایت) از میزان حافظه را در بر می گیرد.

کارکردن در شرایط مطمئن

ای اسکن دارای توانایی اسکن و پاک سازی خرابی هانی ناشی از ویروسها در حالت امن را دارد.

جعبه ابزار

یکی از محبوب ترین ابزارات ای اسکن جعبه ابزار آنتی ویروس ای اسکن می باشد، که توسط این شرکت ارائه شده است. کاربران از جعبه ابزار آنتی ویروس ای اسکن برای پاک سازی ادوارها، بدافزارها، اسپایورها و همچنین برای تاثیر بهتر و اثر بیشتر پاکسازی در برابر سرایت بدافزارها تاثیر به سزایی دارد، که دانلود مستقل آن امکان پذیر می باشد. بدلیل تاثیر بالای آن برای آلوده نشدن سیستم کاربران به ویروسهای مخرب انجمن های تخصصی بسیار در سراسر جهان استفاده از این قابلیت را بررسی کرده اند و نمرات خوبی را برای این قابلیت در نظر گرفته اند.

فیلتر آدرس اینترنتی مخرب

افشای اطلاعات حساس برروی صفحات وب به همراه لینک دانلود نرم افزارها، برنامه های کاربردی، فایلهای ویدوئی، به روز رسانی ها و غیره ….  . همچنین شناسایی اطلاعات تغییر یافته توسط هکرها برای فریب کاربرها مورد استفاده قرار می گیرد.

برای مقابله با مسدود کردن آدرسهای اینترنتی مخرب ای اسکن به کاربران و مدیران سیستم بر روی نقطه پایانی کمک می کند که دروازه ورود تروجان های ناشناخته به سیستم و شبکه را کاهش می دهد.

با توجه به موارد فوق در حال حاضر  یکی از ویژگی هایی که در نرم افزار ای اسکن وجود دارد مسدود کردن آدرسهای اینترنتی مخرب می باشد که در دسترس کاربران سیستم قرار می گیرید.

frzsh