• 51-37612317 , 51-37615917 ,51-37602434-5
  • info@ctechnic.com

توصیه‌های مهم برای مودم

توصیه‌های مهم برای مودم

کیفیت ارایه‌ی خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL2+)، تحت تاثیر مجموعه‌ای از عوامل است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها انتخاب یک مودم مناسب است.
تجربه‌ی چندین ساله‌ی کارشناسان و متخصصان صبانت نشان می‌‌دهد که کیفیت مودم از جمله‌ی مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر کیفیت خدمات به مشترکان است.
بسیاری از مودم‌های متفرقه‌ی موجود در بازار استانداردهای لازم را برای دسترسی به کیفیت مطلوب مورد نظر صبانت ندارند.
افزون بر موضوع کیفیت، تغییرات سریع فناوری در ارایه‌ی خدمات اینترنت پرسرعت این نیاز را ایجاد می‌کند که سازنده‌ی مودم، خود را پای‌بند به ارایه‌ی خدمات پشتیبانی فنی و نرم افزاری به روز و مناسب بداند که متاسفانه بسیاری از مودم‌های متفرقه‌ی بازار، حتا با داشتن نماینده یا عامل فروش، پشتیبانی سازنده‌‌ای را همراه خود ندارد و یک تغییر کوچک در فناوری‌ ارایه‌ی خدمات اینترنت پرسرعت، می‌تواند به کیفیت خدمات آسیب جدی برساند یا دریافت سرویس را غیرممکن کند. طی سال‌های گذشته تجربه‌ی برخی از کاربران نیز، این واقعیت را تایید کرده است.
همچنین برخی دیگر از مودم‌های موجود در بازار به طور تمام و کمال از امکانات ADSL2+ پشتیبانی نمی‌کنند و برخی دیگر از مودم‌ها نیز بر روی تجهیزات صبانت اختلال ایجاد می‌کند، که این مشکل موجب صدمه زدن به تجهیزات یا پایین آمدن کیفیت خدمات به گروهی از کاربران می شود.
از سوی دیگر به دلیل تنوع بسیار زیاد، صبانت نمی‌تواند کارشناسان خود را برای انجام تنظیمات روی تمامی مودم‌های موجود در بازار آموزش دهد.
از این رو شرکت صبانت با بررسی و آزمایش دقیق تجهیزات موجود در بازارهای بین‌المللی، مودم‌های مورد تایید خود را شناسایی و اعلام کرده است. تامین کنندگانی که صبانت، مودم‌های خود را از آنها تهیه می‌کنند، تضمین می‌کنند که در صورت وجود مشکل آن را مرتفع کنند و صبانت نیز firmware جدید را در اختیار کاربران می‌گذارد.
با این توضیحات، به کاربران گرامی توصیه می‌کنیم تا با استفاده از تجهیزات مورد تایید صبانت یا مشاوره با کارشناسان فنی پیش از تهیه مودم، امکان ارایه خدمات با کیفیت بالاتر را برای ما فراهم کنند. چرا که در غیر این صورت افزون بر آن که کیفیت پایین خدمات موجب ناراحتی و نارضایتی کاربر خواهد بود، کارشناسان فنی صبانت را نیز برای یافتن و برطرف کردن مشکل با دشواری روبه‌رو خواهد کرد و روشن است که در این صورت مسئولیتی متوجه کارکنان صبانت نخواهد بود. توجه داشته باشید که در صورتی که تجهیزات مشترک در سیستم صبانت اختلال ایجاد کند، صبانت مجبور به قطع سرویس اینترنت خواهد شد.

frzsh