• 51-37612317 , 51-37615917 ,51-37602434-5
  • info@ctechnic.com

هکرها اپلیکیشن های iOS را بر روی تبلت بلک بری اجرا کردند

هکرها اپلیکیشن های iOS را بر روی تبلت بلک بری اجرا کردند

به گزارش سرویس امنیت و شبکه پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Google، ویدیویی هفته گذشته منتشر شد که در آن به اجرا در آمدن نرم افزارهای کاربردی iOS در یک شبیه ساز موجود بر روی تبلت PlayBook بلک بری به نمایش در آمده بود.

در این ویدیو که به شدت ویرایش شده به نظر می رسید در ابتدا شخصی مشاهده می شود که در حال انجام تعداد انگشت شماری از بازی های خاص iOS مانند Tiny Tower ،Super Monkey Ball و GalCon بر روی تبلت PlayBook است.

پس از گذشت چند روز از عرضه این ویدیو و شک و تردید های متعددی که در این زمینه وجود داشت توسعه دهندگان این ابتکار در پاسخ به این تردیدها ویدیویی دیگر منتشر کردند و در آن اجرای چندین برنامه کاربردی iOS را بر روی تبلت PlayBook بلک بری به نمایش گذاشتند.

توسعه دهندگان این اپلیکیشن اجرایی اعلام کرده که نمی داند آیا مجاز است تا این نرم افزار را به بازار عرضه کند یا خیر؟ اما برای کارشناسان چرایی این موضوع هنوز جای سوال دارد.

سایت Bubble Wrap که در زمینه آپلود ویدیو و توسعه نرم افزار فعالیت می کند و با نام businesscat2000 نیز شناخته می شود برای اولین بار این ویدیو را در انجمن Crackberry خود در معرض دید عموم قرار داد.

توسعه دهنده این نرم افزار گفته در حال کار بر روی نرم افزار دیگری است که اجرای برنامه های ویندوزی را بر روی سیستم عامل های OS X و Linux امکان پذیر می کند.

frzsh
frzsh