• 51-37612317 , 51-37615917 ,51-37602434-5
  • info@ctechnic.com

موتور جستجوی گوگل ۵ برابر امن تر از بینگ

موتور جستجوی گوگل ۵ برابر امن تر از بینگ

جستجوگر-گوگلدر حالی اکثریت کاربران اینترنت از سرویس جستجوی گوگل استفاده می کنند، مایکروسافت سخت در تلاش است تا راهی را برای بهتر کردن سرویس جستجوی خود، بینگ، پیدا کند. با اینکه سرویس بینگ در مقابل گوگل کوچکتر به نظر می رسد اما در برخی مواقع بهتر از گوگل عمل می کند (مخصوصا جستجوی عکس). اما اخیرا مشخص شده که بینگ سایت های مخرب بیشتری نسبت به گوگل در نتایج جستجوی خود نشان می دهد.

به گزارش سرویس امنیت و شبکه پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از thenextweb، بر اساس تحقیقات ۱۸ ماهه توسط یک شرکت امینتی آلمانی مشخص شد گوگل در مقابل دیگر رقب های مانند بینگ سریعتر عمل می کند که به دلیل کنار گذاشتن نرم افزارهای مخرب در هنگام جستجو باعث سرعت بخشیدن به آن می شود.

بین آگوست ۲۰۱۱ تا فبریه ۲۰۱۳ این شرکت آلمانی در بین بیش از ۴۰ میلیون وب سایت در موتورهای جستجو این دو شرکت تحقیقات دقیق تری انجام دادند نشان داد که موتور جستجوی بینگ نسبت به گوگل نرم افزارهای مخرب بیشتری را در موتور جستجوی خود نشان می دهد. این بدین معنا است که گوگل ۵ برابر بهتر از بینگ نرم افزارهای مخرب را در جستجوی خود کنار می گذارد.

این نتایج نشان می دهد که گوگل تا چه حد به امنیت کاربران خود اهمیت می دهد تا کاربران به سایتهای مخرب دسترسی کمتری داشته باشند و سعی دارد کیفیت موتور جستجوی خود را افزایش دهد.

به گفته این شرکت امنیتی سایت های آلوده به نرم افزارهای مخرب می توانند امنیت کاربران را به خطر بیاندازد و بسیاری از اطلاعات آنها را از بین ببرند برای جلوگیری از این خطر بهتر است کاربران از نرم افزارهای بروزتر استفاده نمایند.

frzsh
frzsh