• 51-37612317 , 51-37615917 ,51-37602434-5
  • info@ctechnic.com

فروشگاه اختصاصی اپلیکیشن فیس بوک

فروشگاه اختصاصی اپلیکیشن فیس بوک

شاید دیگر شنیدن اخبار راه‌اندازی فروشگاه‌های اپلیکیشن توسط سرویس‌ها و شرکت‌های مشهور در وب، موضوع چندان جدیدی به نظر نرسد اما زمانی که صحبت از فیسبوک باشد، همه چیز متفاوت خواهد بود. این‌طور که به‌نظر می‌رسد که این شبکه اجتماعی تا چند هفته آینده، فروشگاه اپلیکیشن خود را با نام App Center راه‌اندازی خواهد کرد.

Facebook App Center

Aaron Brady در وبلاگ توسعه‌دهندگان فیسبوک، ضمن اعلام این موضوع، خبر از ایجاد امکان خرید اپلیکیشن‌ها به‌طور مستقیم روی بستر فیسبوک را به برنامه‌نویسان داده است.

این مطلب بیان می‌کند که کاربران پلتفرم‌های اندروید، آیفون و سایر کاربران از طریق نسخه وب این فروشگاه می‌توانند به اپلیکیشن‌های مختلفی مانند Draw Something، Pinterest، Spotify و Viddy دسترسی داشته باشند.

این فروشگاه قرار است به اپلیکیشن‌هایی که از فیسبوک برای ثبت‌نام و ورود کاربران استفاده می‌کنند، کمک کند تا بیش از پیش امکان رشد را داشته باشند. ترتیب و تشخیص محبوبیت اپلیکیشن‌ها بر اساس تعداد لایک‌هایی خواهد بود که کاربران آن‌ها را در صفحه فیسبوک برنامه‌ها به ثبت می‌رسانند.

با جستجو در App Center، کاربر می‌تواند اپلیکیشن مورد نظر خود را بر اساس نوع سیستم‌عامل از App Store اپل و یا از Google Play اندروید دریافت نماید.

توسعه دهندگان از همین امروز می‌توانند نسبت به ساخت صفحه مخصوص اپلیکیشن‌های خود اقدام نمایند. App Center قرار است طی هفته‌های آینده به‌طور رسمی برای استفاده، در دسترس کاربران فیسبوک قرار بگیرد.

frzsh
frzsh