• 51-37612317 , 51-37615917 ,51-37602434-5
  • info@ctechnic.com

رگولاتوری‌ مخابرات را ۳ میلیارد تومان جریمه کرد

رگولاتوری‌ مخابرات را ۳ میلیارد تومان جریمه کرد

بابت عدم رانژه خطوط ADSL

شرکت مخابرات ایران به دلیل اقدامات غیر قانونی و بی‌توجهی به مصوبه ۹۷ کمیسیون تنظیم مقررات اخطار گرفت و در نهایت ۳ میلیارد تومان جریمه شد.

تلنا: حسن رضوانی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفت و گو با تلنا با اعلام این خبر اظهار داشت: بی توجهی به قیمت آماده سازی خطوط تلفن کاربران برای اینترنت پرسرعت (ران‍ژه) باعث شد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شرکت مخابرات ایران را ۳ میلیارد تومان جریمه کند.
وی ادامه داد: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با در نظر گرفتن شرایط رقابتی میان شرکت‌های فعال در این زمینه تلاش دارد تا مسایل موجود را بررسی و عادلانه ترین تصمیم را اتخاذ کند.
رضوانی افزود: همواره به شرکت مخابرات ایران و شرکت‌های ندا این هشدار را داده‌ایم که براساس پروانه و قوانین موجود عمل کنند اما زمانی که سازمان تنظیم مقررات با شرایطی این چنینی مواجه شود و یکی از طرفین قانون شکنی کند ناچار به اعمال قدرت می شود.
وی ادامه داد: بارها تلاش شده این موضوع در حد مذاکره حل شود اما دیگر زمان آن رسیده که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به گونه دیگری عمل کند.
رضوانی در پاسخ به این سوال که آیا موافق برگزاری مناظره در حضور شما با نمایندگان شرکت‌های PAP و مخابرات هستید یا خیر گفت: پیش از این هم چنین مناظراتی برگزار شد اما علنا هیچ نتیجه ای در برنداشت.
لازم به ذکر است شرکت های ندا از ۱۴ تیرماه امسال درخواست ران‍ژه را به “سیستم اتوماسیون درخواست و برقراری سرویس‌های شرکت مخابرات ” منتقل کرده‌اند اما از دوازدهم مردادماه دسترسی سامانه شرکت‌هایی که قیمت‌های رانژه را نپذیرفته اند قطع شده است.

frzsh
frzsh