• 51-37612317 , 51-37615917 ,51-37602434-5
  • info@ctechnic.com

خداحافظی تیلور از فیس بوک

خداحافظی تیلور از فیس بوک

برت تیلور

به گزارش پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Cnet، برت تیلور Bret Taylor که به مدت سه سال مدیریت فنی فیس بوک را بر عهده داشته است طی روزهای اخیر اعلام کرد که برای بنا ساختن شرکت جدید غول شبکه اجتماعی را ترک می کند.

تیلور که دوران خوبی را در فیس بوک گذرانده است در پستی در فیس بوک نوشت: “دلم می خواست که همه شما بدانید من تا پایان تابستان فیس بوک را ترک می کنم، از این واقعه از یک سو ناراحتم و از سوی دیگر برای آغاز و راه اندازی شرکت جدیدی با همکاری دوستم کوین گربیز بسیار هیجان زده هستم.
من به خوبی آگاهم که پیدا کردن جایگزینی مناسب برای شرکت هایی با گستردگی وظایف نظیر فیس بوک بسیار دشوار است، اما از این که در بهترین اوقات موفقیت های فیس بوک از راه اندازی پلتفرم، محصولات موبایل، برنامه های Open Garaph و App Center تا Facebook Camer و ادغام در iOS در کنار این شرکت بوده ام به خود می بالم.”

مارک زوکربرگ نیز تشکر ویژه ای از خدمات تیلور داشت و در بیانیه ای از همکاری دوستانه برت صمیمانه قدردانی نمود. اما در آنسوی پرده قدردانی ها و آرزوی خوشبختی کردن ها، سرمایه گذاران فیس بوک از ترک کردن بی موقع تیلور که یکی از کلیدی ترین رهبران فیس بوک در هر دو حوزه موبایل و پلتفرم محسوب می شد، ابزار خشم و نگرانی نمودند.

پیوستن تیلور به فیس بوک حاصل یکی از دستاوردهای این وب سایت شبکه اجتماعی است؛ او یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد اجرایی FriendFeed بود که فیدهای شبکه اجتماعی را فراهم می آورد. فیس بوک این شرکت را در سال ۲۰۰۹ به قیمت تقربی ۵۰ میلیون دلار خریداری کرد.

تیلور پیش از Friend Feed و فیس بوک در گوگل کار می کرد و یکی از خالقان سرویس های Google Maps و Google Local محسوب می شد.

frzsh
frzsh