• 51-37612317 , 51-37615917 ,51-37602434-5
  • info@ctechnic.com

تعداد کاربران ویندوز ۸ به ۵۰۰ میلیون نفر می‌رسد

تعداد کاربران ویندوز ۸ به ۵۰۰ میلیون نفر می‌رسد

در ماه‌های گذشته، مایکروسافت نسخه Consumer Preview ویندوز ۸ را عرضه کرد تا نشان دهد مدت زمان زیادی به معرفی نسخه نهایی ویندوز ۸ نمانده است. استیو بالمر، مدیر عامل کنونی مایکروسافت اعلام کرد که انتظار دارد تا انتهای سال ۲۰۱۳ میلادی، حدود ۵۰۰ میلیون نفر از ویندوز ۸ استفاده کنند که این آمار با توجه به نصب ویندوز ۸ بر روی تبلت‌ها و کامپیوترها، شاید دور از انتظار نباشد.

Windows-821.jpg

با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته، ویندوز ۸ در ماه اکتبر امسال عرضه می‌شود و این بدان معناست که استیو بالمر خوشبین است تا در کمتر از ۱۸ ماه، مایکروسافت به این تعداد کاربر برسد. در این چند ماه، نسخه‌های مختلف ویندوز ۸ نام گذاری شد و خبرهایی مبنی بر وجود نداشتن Media Center هم منتشر شد که همه این عوامل در کنار ظاهر متفاوت ویندوز ۸، نشان می‌دهد که باید شاهد یک واکنش جالب توجه از جانب کاربران باشیم.

اگرچه هنوز هم تعداد کاربران ویندوز XP بالاست و افراد زیادی به ویندوز ۷ فعلی عادت کرده‌اند اما تغییرات بوجود آمده در ویندوز ۸، ممکن است اکثر آنها را ترغیب کند تا به ویندوز ۸ کوچ کنند. باید منتظر بمانیم و واکنش کاربران را نسب به ویندوز ۸ ببینیم. گرچه وجود ویندوز ۸ در تبلت‌ها و استقبال کاربران از آن، می‌تواند نویدبخش یک پیشرفت خوب برای مایکروسافت باشد. نظر شما در رابطه با نسخه‌ پیش‌نمایش ویندوز ۸ چیست، آیا به موفقیت آن امیدوار هستید؟

منبع geeky gadgets
frzsh
frzsh