• 51-37612317 , 51-37615917 ,51-37602434-5
  • info@ctechnic.com

اسمارتفون های شیشه ای و شفاف تا پایان سال عرضه خواهند شد

اسمارتفون های شیشه ای و شفاف تا پایان سال عرضه خواهند شد

Glass-smartphones

به گزارش سرویس موبایل پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از computerworld شرکت تایوانی Polytron Technologies اعلام کرد تا پایان سال ۲۰۱۳ صفحه نمایشی برای اسمارتفون ها طراحی خواهد کرد شفاف و پشت نما خواهد بود به این معنی که با نگاه کردن به صفحه گوشی محتویات داخلی و سخت افزاری گوشی قابل مشاهده خواهد بود.

مدیر این شرکت در روز چهارشنبه در حالیکه یک نمونه از این صفحه نمایش را نشان می داد، اعلام کرد طراحی این صفحه بگونه ای است که برخی اجزای داخلی قابل مشاهده اند و برخی دیگر در زیر کاور گوشی قرار می گیرند و قابل مشاهده نخواهند بود.

برخلاف اسمارتفون های موجود که در پوششی از پلاستیک یا فلز قرار می گیرند قرار است محتویات این گوشی و صفحه نمایش آن نیز در داخل کاوری از جنس شیشه قرار گیرند که در ساخت این شیشه نیز از فناوری خاصی استفاده می شود. در نمونه ارائه شده توسط مدیر این شرکت اجزای اصلی گوشی از جمله باتری، دوربین، و کارت گرافیگ قابل مشاهده بودند.

شرکت های دیگری از جمله سامسونگ، ال جی و فوجیتسو نیز در فکر ساخت چنین گوشی هایی هستند و رسماً آن را اعلام کرده اند اما شرکت Polytron Technologies در این زمینه پیشتاز است و قرار است USB فلش مموری این شرکت نیز با فناوری پشت نما تا چندی دیگر عرضه شود.

frzsh
frzsh