• 51-37612317 , 51-37615917 ,51-37602434-5
  • info@ctechnic.com

گلکسی S5 ممکن است در دو مدل پلاستیکی و فلزی معرفی شود، با باتری ۴.۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

گلکسی S5 ممکن است در دو مدل پلاستیکی و فلزی معرفی شود، با باتری ۴.۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

اول از همه، مهمترین مورد. عکس های این مطلب طرح های مفهومی هستند که افراد علاقه مند برای گلکسی S5 کشیده اند. پس آرامش خودتان را حفظ کنید.

رسانه های کره ای خبرهای غیررسمی تازه ای درباره گلکسی اس ۵ داده اند که در این مطلب جمع شان جمع است. اولین مورد استفاده از پردازشگر اسنپدرگون ۸۰۵ -برای مدل LTE- و چیپ اگزینوس ۶۴ بیتی -برای مدل ۳G- است. این تقریبا بدیهی بود.

اما انگار هنوز جنس بدنه محصول نهایی نشده. در حالی که بیشترین احتمال، استفاده از بدنه ای با جنس مشابه گلکسی نوت ۳ (بافت شبیه چرم) است، ولی بدنه فلزی نیز از دستور کار خارج نیست. این احتمال می رود که سامسونگ دو مدل با سخت افزار یکسان و بدنه -و قیمت- متفاوت عرضه کند و روی یکی قیمت بالاتری بگذارد.

xScreen-samsung-s5

بقیه مشخصات تقریبا از الآن معلوم هستند. نمایشگر که قطعا AMOLED است، قطر آن را می شود از روی نسبت رزولوشن و تراکم پیکسلش حدس زد. چطور؟ اینطور که یکی از مدیران سامسونگ رزولوشن نمایشگر جدید را ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و تراکم پیکسل آن را ۵۶۰ اعلام کرده. بر اساس یک محاسبه ساده، قطر چنین نمایشگری ۵.۲۵ اینچ خواهد بود.

از اینها که بگذریم می رسیم به رم که ۳ یا ۴ گیگابایت خواهد بود (با پردازنده ۶۴ بیتی، ۴ گیگ جنبه تبلیغاتی تری پیدا می کند). کیفیت سنسور دوربین عقب نیز به احتمال قریب به یقین ۱۶ مگاپیکسل است، با همراهی دوربینی ۲ مگاپیکسلی در جلو. اما اینکه لرزشگیر اپتیکال نیز روی دوربین اصلی وجود دارد یا خیر، در هاله ای از ابهام است.

دست آخر نوبت به باتری می رسد که ظرفیت آن ۴.۰۰۰ میلی آمپر ساعت ذکر شده. برای تغذیه نمایشگری با کیفیت ۲K، این مقدار کافی -یا در اصل ضروری- به نظر می رسد. اگر از زمان رونمایی محصول می پرسید هم که قبلا نوشتیم، اسفند ماه از همه ماه ها محتمل تر است ولی نیم نگاهی هم به بهمن داریم.

Phonearena

frzsh
frzsh