• 51-37612317 , 51-37615917 ,51-37602434-5
  • info@ctechnic.com

کند شدن جی میل نیمی از کاربران را به دردسر انداخت

کند شدن جی میل نیمی از کاربران را به دردسر انداخت

جیمیلمشکلات یاد شده باعث شد ایمیل های بسیاری از کاربران با تاخیر به مقصد برسد و بارگذاری فایل های ضمیمه ایمیل ها هم با مشکلاتی انجام شود.

به گزارش روابط عمومی پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از فارس نیوز، گوگل ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز گذشته به وقت محلی وقوع این مشکل را پذیرفت و می گوید از آن زمان تاکنون برای رفع آن در تلاش است. سرانجام در ساعت ۲ دو صبح امروز به وقت محلی این شرکت اعلام کرد که کمتر از ۵۰ درصد از کاربران هم اکنون با این مشکل مواجه هستند و رسیدگی به مساله در جریان است.

جی میل هم اکنون بیش از ۴۲۵ میلیون نفر کاربر دارد و با این حساب بیش از ۲۱۲ میلیون نفر از مشترکان این خدمات نتوانسته اند به ایمیل های خود دسترسی پیدا کنند. گوگل در آخرین اطلاعاتی که در این زمینه ارائه کرده وعده داده که مشکل یاد شده امروز به طور کامل مرتفع شود.

علاوه بر جی میل، خدمات اسناد گوگل و همین طور سرویس طراحی پرزنتیشن این شرکت هم از ساعت ۱۰:۳۰ صبح دیروز به وقت محلی تا ساعت ۴ بعداز ظهر دچار مشکل بودند. گوگل از ارائه هرگونه توضیحی در مورد علل فنی وقوع این مشکل خودداری کرده است.

اهمیت این اختلال در آن است که نه تنها کاربران عادی، بلکه صاحبان مشاغل، نهادهای دولتی و مدارس طرف قرارداد با گوگل را هم دچار مشکل نمود.

frzsh
frzsh