• 51-37612317 , 51-37615917 ,51-37602434-5
  • info@ctechnic.com

کاهش ۶۰ درصدی سود سامسونگ در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۴

کاهش ۶۰ درصدی سود سامسونگ در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۴

samsung-ctechnic.com-sabanet.in2شرکت سامسونگ اعلام کرده به علت کاهش فروش گوشی‌ها و افزایش هزینه‌های بازاریابی شاهد کاهش ۶۰ درصدی سود خود در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۴ بوده است.

به گزارش فارس نیوز، سامسونگ در سه ماه دوم سال ۲۰۱۴ هم شرایط خوبی نداشت و این چهارمین بار متوالی است که سودهای سه ماهه این شرکت کاهش نشان می‌دهد.

سود ناشی از فعالیت‌های این شرکت در سه ماهه منتهی به ۳۰ سپتامبر برابر با ۳٫۸ میلیارد دلار بوده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۵۹٫۷ درصد کاهش نشان می‌دهد. میزان کل فروش این شرکت هم در این مدت کاهشی ۲۰ درصدی را به ثبت رسانده است.

دو سوم سود سامسونگ ناشی از فروش انواع گوشی‌های هوشمند است که به علت افزایش هزینه‌های بازیابی و کاهش استقبال از تولیدات این شرکت کاهش نشان می‌دهد.

پیش از این انتظار می‌رفت سود سامسونگ تنها ۴۲ درصد کاهش یافته و به ۵٫۵۲ میلیارد دلار برسد، همچنین پیش بینی شده بود ارزش کل فروش سامسونگ با کاهش ۱۴ درصدی به ۴۷٫۶ میلیارد دلار برسد. اما کاهش شدیدتر درآمد سامسونگ موجب نگرانی این شرکت شده است.

در میان ۵ شرکت برتر سازنده گوشی‌های هوشمند تنها سامسونگ چنین شرایط بدی دارد و به همین علت پیش بینی شده سهم آن از بازار یاد شده از ۳۱ درصد در حال حاضر به ۲۵ درصد در سال ۲۰۱۵ کاهش یابد.

frzsh
frzsh