• 51-37612317 , 51-37615917 ,51-37602434-5
  • info@ctechnic.com

چند ترفند و نکته برای استفاده از Gchat

چند ترفند و نکته برای استفاده از Gchat

google-talk-600اگر شما هم یکی از ۴۲۵ میلیون نفری هستید که از ایمیل کمپانی گوگل یعنی Gmail استفاده می کنند پس ممکن است تا به حال تجربه استفاده از نرم افزار Google Talk را نیز داشته باشید.

نرم افزار Google Talk نرم افزار تخصصی گوگل برای چت کردن است. به طور خاص بسیاری از مردم از سرویس Google Talk هنگامی که در ایمیل خود هستند استفاده می کنند و برای آن نام خاصی نیز پیدا کرده اند: Gchat.
اگر شما جزو کسانی هستید که مرتب از خدمات Gchat استفاده می کنند باید برخی نکات را بدانید تا تجربه استفاده از این سرویس برای شما شیرین تر از قبل باشد.

در اینجا ما برای شما مجموعه ای از این ترفندها را جمع آوری کرده ایم که به شما مسلما در انجام چت کمک فراوانی می کند از جمله آنها می توان به هک کردن عکس و شکلک های مخفی اشاره کرد.

اولین نکته اختصاص دادن یک تصویر به مخاطبین می باشد. اگر مخاطبین شما از کاربران جی میل باشند عکس و مشخصات آنها به صورت خودکار ارسال می شود اما به هر حال شما می توانید نحوه نمایش آنها را به دلخواه تغییر دهید. این کار را با رفتن به Contact و انتخاب گزینه Change picture انجام دهید.

تصاویر مخاطبین در پنجره چت: شما می توانید تصویر دوستان خود را در پنجره چت مشاهده کنید. برای این کار دستور زیر را دنبال کنید. Settings > Labs > Pictures in Chat.

ربات مترجم: شما برای این کار باید گزینه Bots را به پروفایل مخاطبین خود اضافه کنید تا از مزایای ترجمه آسان و سریع بهره مند شوید.

frzsh
frzsh