• 51-37612317 , 51-37615917 ,51-37602434-5
  • info@ctechnic.com

پیش‌بینی رشد ۵۵ درصدی عرضه جهانی گوشی‌های سونی

پیش‌بینی رشد ۵۵ درصدی عرضه جهانی گوشی‌های سونی

Xperia-Sabanetمرکز تولید تلفن‌های همراه سونی پیش‌ بینی کرده است که طی سال مالی آتی بیش از ۶۵ میلیون دستگاه تلفن همراه را در سراسر جهان به فروش برساند.

به گزارش روابط عمومی خبری فن آوری اطلاعات ایران از فارس نیوز، شرکت سونی اظهار داشته است که طی سال مالی جاری که در مارس ۲۰۱۴ پایان میابد ۴۲ میلیون دستگاه تلفن همراه را در جهان به فروش می‌رساند و در همین راستا قصد دارد فروش گوشی‌های خود را تا سال آینده به ۶۵ میلیون دستگاه برساند.

منابع آگاه در چرخه تامین قطعات مورد نیاز سونی به پایگاه خبری DigiTimes اعلام کردند که مرکز Sony Mobile به عنوان قطب تولیدکننده تلفن‌های همراه این شرکت ژاپنی همچنین درخواست تولید حجم بیشتری از قطعات را به شرکت تایوانی OEM/ODMs و همچنین شرکت‌های Arima Communications، Compal Communications و Foxconn/FIH Mobile داده است.

منابع اعلام کرده‌اند که شرکت‌های تایوانی می‌توانند تا ۵۰ درصد حجم تولید محصولات خود را افزایش دهند که این رقم کمتر از رشد ۵۵ درصدی است که سونی برای سال مالی آینده پیش‌ بینی کرده است.

مرکز تولید تلفن‌های همراه سونی پیش‌ بینی کرده است که نخستین گوشی هوشمند خود مبتنی بر سیستم‌عامل Firefox را در سال ۲۰۱۴ میلادی روانه بازار جهانی می‌کند.

frzsh
frzsh