• 51-37612317 , 51-37615917 ,51-37602434-5
  • info@ctechnic.com

می خواهید فیس بوک امنی داشته باشید، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید

می خواهید فیس بوک امنی داشته باشید، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید

به گزارش سرویس امنیت و شبکه پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Ciol، این اقدام بخش از استراتژی های ارتقاء امنیت بر روی فیس بوک می باشد و پس از هکهای متوالی اکانت کاربران این شبکه اجتماعی و سایر سایت ها نظیر لینکدین و eHarmony صورت می گیرد.

فیس بوک از بیش از ۹۰۰ میلیون کاربر خود خواسته است که شماره تلفن های موبایل خود را در اختیار شبکه قرار دهند. میلیون ها کاربر فیس بوک با ورود به اکانت خود در قسمت بالای صفحه در کنار گزینه فید خبری می توانند لینکی را مشاهده نمایند که از آنها می خواهد از این “نکات امنیتی ساده” پیروی نمایند. سپس در ادامه از آنها خواسته می شود تا به منظور احیای امنیت اکانت شماره تلفن همراه خود را وارد سازند.

فیس بوک سپس یک پیام متنی به کاربر ارسال می کند و به او اطلاع می دهد که رمز ورود او تغییر کرده است. دلایل عمده فیس بوک برای ارسال پیامک به کاربران، به جای ارسال ایمیل به این واقعیت بر می گردد که بسیاری از کاربران ایمیل های اطلاع رسانی وب سایت های مختلف را بدون مطالعه می گذارند و یا بلافاصله اقدام به حذف آن می نمایند.

به نقل از Facebook Friday تاکنون میلیون ها کاربران آمریکایی این پیام امنیتی را دریافت نموده اند و طی روزهای آتی این پیامک برای تمامی کاربران فیس بوک که شماره تلفن همراه خود را در این شبکه اجتماعی وارد کرده اند، ارسال می شود.

frzsh
frzsh