• 51-37612317 , 51-37615917 ,51-37602434-5
  • info@ctechnic.com

فیس بوک اپلیکیشن iOS خود را بازنویسی می کند

فیس بوک اپلیکیشن iOS خود را بازنویسی می کند

هر کس که از گوشی آیفون استفاده می کند مطمئنا از اشکالاتی که اپلیکیشن فیس بوک با آن مواجه است می نالد. بعضی روزها این نرم افزار کاربردی به خوبی کار می کند اما این یک طرف ماجراست روزهایی هم وجود دارد که به نظر می رسد شما برای لود شدن صفحه مورد نظرتان باید تا ابدیت صبر کنید.

اما واقعا چرا این اتفاق می افتد؟ علت این است که فیس بوک برای iOS در واقع یک اپلیکیشن طراحی نکرده بلکه نسخه وب سایت خود را برای استفاده در تلفن همراه بهینه سازی کرده است و یک نرم افزار مبدل را در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

فیس بوک تصمیم گرفت تا از طریق HTML5 مسیر خود را طی کند و با استفاده از آن، ویژگیها و آپدیت ها را بر روی سرور خود اعمال کند به جای اینکه به طور مرتب مجبور شود نسخه به روز نرم افزار خود را از طریق فروشگاه App Store در دسترس علاقه مندان قرار دهد. این روش به طور واضحی اشتباه است.

بنا به گزارش منتشر شده در نیویورک تایمز فیس بوک نه تنها می داند که مردم در حال حاضر در مورد استفاده از این نرم افزار ناامید هستند بلکه از این موضوع نیز آگاه است که کاربران یک ماه است منتظر عرضه نسخه نهایی این اپلیکیشن هستند و انتظار دارند که تنها یک مشکل در آن برطرف شده باشد و آن مشکل چیزی نیست جز سرعت.

منابع نزدیک به این موضوع ادعا می کنند که فیس بوک در حال بازنویسی کامل اپلیکیشن خود است تا با برآورده کردن رویاهای کاربران خود تمام ویژگی های نسخه وب سایت این شبکه اجتماعی را نیز را برای آنها به ارمغان بیاورد.
در ماه مارچ فیس بوک به طور روزانه بیش از ۵۲۶ میلیون بازدیدکننده داشته است.

frzsh
frzsh