• 51-37612317 , 51-37615917 ,51-37602434-5
  • info@ctechnic.com

فنلاندی‌ها بعد از واگذاری نوکیا، به Jolla دل بسته‌اند

فنلاندی‌ها بعد از واگذاری نوکیا، به Jolla دل بسته‌اند

179251-jollaفنلاندی‌ها که این روزها از واگذاری شرکت نوکیا به مایکروسافت ناراحت هستند، چشم امید خود را به شرکت نوپایی موسوم به Jolla دوخته‌اند که قرار است جای نوکیا را بگیرد. این شرکت که به تازگی فعالیت خود را در زمینه تولید تلفن همراه آغاز کرده است توضیح داد که به زودی گوشی‌های بیشتری روانه بازار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی خبری فن آوری اطلاعات ایران از فارس نیوز، این شرکت هم‌اکنون گوشی هوشمند جدیدی تولید کرده است که شامل پردازنده دوهسته‌ای Snapdragon با توان ۱٫۴ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر می‌شود و رم یک گیگابایتی را نیز در خود جا داده است که البته هنوز نام این گوشی هوشمند مشخص نشده است. البته گفته می‌شود که این محصول احتمالا شبیه به گوشی هوشمند HTC One mini خواهد بود.

برای این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۴٫۵ اینچی از نوع qHD در نظر گرفته شده است که تصاویر در آن باکیفیت ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند و برای آن قابلیت لمس همزمان ۶ نقطه و همچنین سیستم محافظ نمایشگر Gorilla Glass 2 در نظر گرفته شده است.

این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی دارد و دوربین دوم آن با کیفیت ۲ مگاپیکسل امکان برقراری تماس‌های تصویری را نیز فراهم می‌کند. برای این گوشی هوشمند همچنین دو میکروفون برای ضبط همزمان صدا و سیستم حذف صداهای اضافی محیط دارد.

از مهم‌ترین قابلیت‌های ارتباطی گوشی می‌توان به گیرنده بی‌سیم Wi-Fi، بلوتوث ۴، A-GPS، NFC و IC2 اشاره کرد. باتری ۲۱۰۰ mAh این گوشی هوشمند می‌تواند در حالت استفاده تا ۷٫۷ ساعت انرژی را در خود نگه دارد و در حالت آماده‌باش نیز ۵۰۰ ساعت انرژی را در خود ذخیره کند.

طول‌، عرض و ضخامت این گوشی هوشمند متفاوت به‌ترتیب ۱۳۱، ۶۸ و ۹٫۹ میلیمتر و وزن آن هم ۱۴۱ گرم اعلام شده است.

frzsh
frzsh