• 51-37612317 , 51-37615917 ,51-37602434-5
  • info@ctechnic.com

عرضه آیفون جدید و امیدواری اپل به نجات از بحران

عرضه آیفون جدید و امیدواری اپل به نجات از بحران

اپل3منابع آگاه به پایگاه خبری AllThingsD گزارش دادند که اپل مدل جدید گوشی هوشمند آیفون را ماه آینده در تاریخ ۱۰ سپتامبر به صورت رسمی معرفی می‌کند.

به گزارش سرویس موبایل پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران ازفارس نیوز، این تاریخ مربوط به دومین سه‌شنبه ماه سپتامبر می‌شود که گفته می‌شود آخرین گوشی هوشمند آیفون نیز در دومین سه‌شنبه سپتامبر معرفی شده بود.

قرار است در این روز محصول جدید که احتمال ۵s نام دارد با تغییرات خود نسبت به آیفون ۵ به صورت رسمی معرفی شود و در معرض دید عموم قرار گیرد. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌ های این دو گوشی هوشمند سیستم‌های عامل آنهاست که گوشی جدید به صورت پیش‌ فرض با سیستم‌عامل iOS 7 به دست کاربران می‌رسد و در بخش سخت‌افزار نیز این گوشی جدید فناوری ارتباطی کوتاه‌ بورد NFC برای پرداخت‌ های موبایلی را در خود جا داده است.

به هر حال این شرکت نیازمند آن است که قابلیت‌ های جدیدتری را در گوشی جدید خود نشان داد تا بتواند محبوبیتش را نزد کاربران حفظ کند. تحلیلگران نگران آن هستند که اپل با عدم ارایه نوآوری‌ های قابل ملاحظه محبوبیت خود را نزد کاربران جهانی از دست بدهد.

یکی از امیدواری‌ هایی که می‌تواند اپل از این بحران نجات دهد، معرفی یک گوشی هوشمند متوسط با قیمت ارزانتر است که می‌تواند فروش گوشی‌های این شرکت را افزایش دهد. همچنین گفته شده است که این شرکت الکترونیکی سال آینده نخستین ساعت مچی هوشمند خود را روانه بازار می‌کند.

frzsh
frzsh