• 51-37612317 , 51-37615917 ,51-37602434-5
  • info@ctechnic.com

شرکت سونی واکمن را با لباس اندرویدی روانه بازار می کند

شرکت سونی واکمن را با لباس اندرویدی روانه بازار می کند

Walkman-narenji-20130929روزگاری داشت برای خودش واکمنِ سونی ؛ آن وقت ها که آیپادی در کنار نبود همه، تنها و تنها واکمن را می شناختند، یعنی کلاً فقط واکمن را می شناختند؛ هر وسیله ای که کوچک بود و نوار کاست را پخش می کرد واکمن بود، حالا ساخت هر شرکتی می خواست باشد!

دنیای موسیقی بود و این برند سونی؛ هنوز هم هست ولی شهرت سابقش را از دست داده. حالا سونی در پی آن است که از ظرفیت بالای این برند بهره ببرد و دوباره روزهای خوش گذشته را در قالبی نو احیا کند.

این شرکت دو مدل جدید از سری واکمن های خود را با نام های ZX1 و F880 به نمایش گذاشته. ZX1 مدل لوکس این سری به حساب می آید و با حافظه فلش ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می شود. همچنین می تواند صدای ۲۴ بیت/۱۹۶ کیلوهرتز را در فرمت های مختلف پخش کند که فرمت های FLAC و ALAC هم جزو آنها هستند. به علاوه یک تقویت کننده S-Master HX جدید برای خرجی صدای با کیفیت آن در نظر گرفته شده.

در جلوی دستگاه یک صفحه نمایش ۴ اینچی با رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ قرار دارد و مهم تر از همه به سیستم عامل اندروید ۴.۱ مجهز است. بلوتوث، NFC، وای-فای و پشتیبانی از گوگل پلی استور هم از دیگر مشخصات قابل ذکر آن است.

Walkman2-narenji-20130929

مدل F880 کمی سطح پایین تر است ولی با این حال بیشترِ قابلیت های ZX1 را دارد. نمایشگرش کوچکتر و ۳.۵ اینچی است، در ظرفیت های ۱۶/۳۲/۶۴ گیگابایتی و ۴ رنگ آبی، سپید، صورتی و مشکی عرضه می شود.

قیمت واکمن ZX1 حدود ۷۶۰ دلار و مدل F880 به ترتیبِ حجمِ حافظه ۲۷۵، ۳۰۵ و ۴۰۵ دلار خواهد بود که از ۲۷ مهر ماه روی ویترین فروشگاه ها قرار می گیرد. با توجه به مشخصات و قیمت های این دستگاه ها ترجیح می دهید یک تلفن هوشمند همه کاره داشته باشید یا فکر می کنید هر گلی بویی دارد و هر چیز جایگاهی؟

frzsh
frzsh