• 51-37612317 , 51-37615917 ,51-37602434-5
  • info@ctechnic.com

ساعت هوشمند با بدنه خمیده شیشه ای از اپل

ساعت هوشمند با بدنه خمیده شیشه ای از اپل

apple-mac-generic-293x150

به گزارش روابط عمومی پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از theverge ، نیویورک تایمز گزارش می دهد که اپل مدتی است که توسعه یک ساعت هوشمند مجهز به سیستم عامل iOS را آغاز نموده با توجه به گفته های این منابع ساعت مذکور از شیشه خمیده ساخته خواهد شد تا نسبت به رقبایی مانند ساعت هوشمند Pebble متفاوت باشد.

در حال حاضر ساعت هوشمند اپل در مراحل ابتدایی خود قرار دارد و اپل هم اکنون در حال بررسی انتخاب های مختلف برای شکل و قالب کلی دستگاه است ولی هنوز جزئیات طراحی آن به بیرون درز نکرده است.

شایعات درباره دستگاهی به نام iWatch حداقل از سال ۲۰۱۱ شنیده می شوند یعنی زمانی که روزنامه تایمز خبر از ورود اپل و گوگل به حوزه کامپیوترهای پوشیدنی را داد. سال گذشته شرکت Corning که آن را به خاطر محصول موفقش یعنی گوریلا گلس شناخته شده است از یک محصول جدید به نام Willow Glass رونمایی کرد؛ یک شیشه نازک، منعطف و مقاوم که از چند لایه شاخته شده که به نظر برای iWatch مناسب است.

اگر اپل بتواند ساعت هوشمند خود مجهز به iOS را به تولید برساند، رقابت در بازار کامپیوترهای پوشیدنی بالا می گیرد نه تنها Pebble بلکه گوگل هم در این بازار به رقابت خواهند پرداخت.

frzsh
frzsh