• 51-37612317 , 51-37615917 ,51-37602434-5
  • info@ctechnic.com

ساعت مچی که شنا آموزش می دهد

ساعت مچی که شنا آموزش می دهد

به گزارش سرویس سخت افزار پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از ITnews Net، گارمین Garmin، اولین ساعت مچی آموزشی خود با نام Swim را مخصوصا شناگران معرفی نمود. این ساعت باریک این امکان را به شناگران می دهد تا نوع ضربات دست و پا در حین شنا، تعداد ضربات، طول، میزان مسیری که طی می کنند و سایر اطلاعات شنای خود را پیگیری نمایند و میزان شنای مفید و جلسات تمرینی لازم را بر اساس این برآوردها محاسبه نمایند.

سطح براق و صیقلی صفحه این ساعت مچی، رؤیت صفحه آن را برای شناگران در زیر آب نیز مهیا می سازد ضمن اینکه وزن سبکش از سرعت شنای شناگران نمی کاهد. به گفته گارمین، این ساعت تا عمق ۵۰ متری در برابر آب مقاوم است.

ساعت Swim به طور خودکار قادر به شناسایی حرکات شناگران است و لاگ دریل یا جلسات تمرینی آن زمان آغاز و پایان حرکات شنا را ثبت می کند. این ساعت را می توان غیر از امور آبی، به عنوان ساعت مچی معمولی در دست داشت و نمایش زمان دو منطقه زمانی، زنگ هشدار از ویژگی های ثانویه آن است. عمر مفید باتری این ساعت یک سال است و البته تعویض آن در منزل بسیار آسان است.

فناوری ANT + wireless به کار رفته در این ساعت به کاربران این امکان را می دهد تا با وصل کردن ساعت توسط یک کابل USB به کامپیوتر با وب سایت Garmin Connect برای تحلیل اطلاعات شنا که در حافظه ساعت ثبت شده است، در ارتباط باشند. قیمت اولیه این ساعت ۱۴۹٫۹۹ دلار اعلام شده است.

frzsh
frzsh