• 51-37612317 , 51-37615917 ,51-37602434-5
  • info@ctechnic.com

ساخت نخستین تبلت اندرویدی متن‌باز

ساخت نخستین تبلت اندرویدی متن‌باز

ال‌جی از رایانه لوحی جدیدی رونمایی کرده است که گفته می‌شود نخستین تبلت جهان مبتنی بر سیستم Google Play Edition است.

نخستین تبلت گوگل مبتنی بر طرح اندروید متن‌ باز(AOSP) آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید موسوم به ۴٫۴ KitKat را در خود جا داده است و شامل پردازنده چهار هسته‌ای Snapdragon 600 با توان ۱٫۷ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر می‌شود.

این تبلت نمایشگر لمسی ۸٫۳ اینچی از نوع WUXGA Full HD IPS را در خود جا داده است و تصاویر در آن با کیفیت ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند.

رایانه لوحی جدید ال‌جی به گونه‌ای ساخته شده است که کاربر می‌تواند رابط کاربری از جمله نوار حاوی ابزارهای کاربردی و سیستم هدایتگر را حذف کند. در این تبلت کاربران می‌توانند از تمامی پیکسل‌های روی نمایشگر ۸٫۳ اینچی به صورت کاربردی بهره ببرند.

دکتر جونگ-سئوک پارک ( Jong-seok Park) مدیر مرکز ابزارهای موبایلی و ارتباطی ال‌جی در این خصوص گفت: ال‌جی همکاری‌های نزدیکی را با شرکت گوگل آغاز کرده است و بر این اساس نخستین تبلت Google Play Edition را به تولید رسانده است.

او در ادامه خاطرنشان کرد: «رایانه لوحی LG G Pad 8.3 Google Play Edition در بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار به گونه‌ای طراحی شده است که کاربر در بهترین حالت می‌تواند آن را با سلیقه خود هماهنگ کند. این محصول با تمام مدل‌های مشابهی که در بازار فروخته می‌شود متفاوت است».

تبلت LG G Pad 8.3 Google Play Edition از هم‌اکنون وارد بازار آمریکا شده است و روی فروشگاه اینترنتی گوگل نیز با قیمت ۳۵۰ دلار فروخته می‌شود.

frzsh
frzsh