• 51-37612317 , 51-37615917 ,51-37602434-5
  • info@ctechnic.com

راهنمای پرداخت اینترنتی

راهنمای پرداخت اینترنتی

انتقال وجه از کارت عضو شتاب خود به کارتهای دیگر عضو شتاب
طبق دستوالعمل بانک مرکزی دارندگان کارت برای انتقال وجوه خود و به لحاظ مسائل امنیتی باید از دروازه پرداخت اینترنتی بانک عامل خود  یا همان صادرکننده کارت مبادرت به انتقال وجه با سایر کارتهای شتاب نمایند .
به عنوان مثال فقط دارندگان کارتهای بانک ملی می توانند از طریق سایت اینترنتی بانک ملی وجوه خود را به سایر کارتهای معتبر در شبکه شتاب منتقل نمایند. در این سرویس داشتن رمز دوم کارت و تاریخ انقضا هچنین کد اعتبارسنجی کارت CVV2 ضروریست. شما می توانید رمز دوم کارت را از دستگاههای خودپرداز بانک صادر کننده کارت خود دریافت نمایید ، کد اعتبارسنجی کارت ، عدد چهار رقمی است که بر روی کارت درج شده است ،
ضمنا تاریخ انقضا هم روی کارت شما درج گردیده فقط توجه داشته باشید بر روی بعضی از کارت ها این تاریخ بدون فاصله درج گردیده است ،در این حالت باید چهار رقم مربوطه را در فیلد مربوط درج کرد، مثلا ۹۰۰۷ که همان برج ۷ سال ۹۰ است.
ضروریست توجه داشته باشید مطابق دستورالعمل بانک مرکزی این سرویس مشمول پرداخت کارمزد توسط استفاده کننده سرویس خواهد بود ، که این کارمزد از سوی بانک مرکزی برای هر تراکنش ۵۰۰ تومان تعیین گردیده است.

frzsh
frzsh