• 51-37612317 , 51-37615917 ,51-37602434-5
  • info@ctechnic.com

تعطیلی سرور MobileMe اپل، یک سال پس از راه اندازی iCloud

تعطیلی سرور MobileMe اپل، یک سال پس از راه اندازی iCloud

سرویس-MobileMeبه گزارش روابط عمومی پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Macnn، بیش از یک سال از راه اندازی سرویس iCloud اپل می گذرد و این شرکت اخیرا اعلام کرده به زودی سرورهای مرتبط و مشابه MobileMe خود را تعطیل می کند.

گزارش ها حاکی از آن است که پرسنل اپل که با این موضوع در ارتباط هستند به مشتریان خود اعلام کرده اند که حساب های کاربری منتقل نمی شوند و قرار است که حذف شوند. آنها همچنین به مشتریان گفته اند که این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

خبرگزاری MacNN، اطلاعات متناقضی را از مسئولین پشتیبانی اپل در مورد زمان دقیق خاموشی سرورهای MobileMe دریافت کرده است. این خبرگزاری اعلام کرده که رنج این زمان از پایان روز کاری آینده تا زمانی در حدود یک سال بعد متغیر است.

صرف نظر از اطلاعات ارائه شده توسط کارمندان پشتیبانی، کمپانی اپل اعلام کرده که خدمات MobileMe به طور رسمی از روز ۳۰ ژوئن به کار خود پایان می دهد و هرگونه اطلاعاتی که بر روی این سرور ها موجود است در خطر از بین رفتن هستند و باید هر چه سریعتر توسط کاربران برداشته شوند.

اپل به کاربران سرویس MobileMe خود اجازه داده تا فایلهای iDisk خود را حتی پس از خاموش شدن سرورهای MobileMe دانلود کنند. البته این زمان نامحدود نخواهد بود و با راه اندازی نهایی سرویس iCloud این بازه زمانی به پایان خواهد رسید.

frzsh
frzsh