• 51-37612317 , 51-37615917 ,51-37602434-5
  • info@ctechnic.com

افزایش ۱۴ درصدی کاربران اینترنت در آسیا

افزایش ۱۴ درصدی کاربران اینترنت در آسیا


آسیا هم اکنون بیش از ۴۵ درصد کاربران اینترنت دنیا را در خود جای داده است و ضریب نفوذ اینترنت در این قاره ۲۷ درصد پیش بینی می شود. بر اساس گزارشی که به تازگی توسط We Are Social منتشر شده، هم اکنون ۱.۰۳ میلیارد نفر از ساکنان این قاره کاربر اینترنت هستند. این عدد در سال گذشته ۹۰۹ میلیون نفر بود.

باید اشاره کرد آمار We Are Social بر پایه اطلاعات جمع آوری شده از منابع رسمی، تهیه شده اند. و این منابع همیشه و در همه جای دنیا با شک و تردید روبرو بوده اند. بر پایه این مطالعه، کره جنوبی هم اکنون با ضریب نفوذ ۸۳ درصدی، جلودار کشورهای آسیایی است. علاوه بر این، شهروندان کره جنوبی با میانگین سرعت ۱۵.۷ مگابیت بر ثانیه، عنوان سریع ترین اینترنت قاره را از آن خود کرده اند. ژاپن با ضریب نفوذ ۷۹ درصد در مقام دوم قاره پهناور ایستاده است و میانمار با ضریب نفوذ یک درصدی اینترنت، پایین ترین جایگاه جدول رتبه بندی را به خود اختصاص داده است.

از نظر تعداد کاربران هم چین با ۵۳۸ میلیون شهروند آنلاین، رتبه اول آسیا را در اختیار دارد و هند با ۱۲۱ میلیون نت‌وند در مقام دوم ایستاده است. We Are Social می گوید که سال ۲۰۱۲ بیش از ۱۰۲ میلیون نفر به تعداد شهروندان آنلاین آسیایی افزوده شده است، یعنی ۱۴ درصد رشد نسبت به سال گذشته.

از نکات جالب این آمار می توان به محاسبه میزان آنلاین بودن قاره اشاره کرد. قاره آسیا طی سال گذشته در هر ماه، ۱.۷ میلیون سال آنلاین بوده است. البته ضریب نفوذ اینترنت در قاره هنوز از میانگین جهانی آن کمتر است. این مطالعه تعداد کاربران فیس بوک در آسیا را ۲۲۹ میلیون نفر تخمین می زند. از دیگر بخش های جالب این گزارش، تعداد تقریبی کابران موبایل در آسیا هستند که به ۳.۱ میلیارد نفر می رسند. همچنین گفته می شود که ۸۴۴ میلیون نفر از ساکنان این قاره از اسمارت فون استفاده می کنند. اگر شما هم به این آمار علاقه مند شده اید، در سایت We Are Social می توانید جزئیات و نکات جذاب تری را بیابید.

frzsh
frzsh