• 51-37612317 , 51-37615917 ,51-37602434-5
  • info@ctechnic.com

استیو بالمر روند ادغام نوکیا در مایکروسافت را توضیح می دهد

استیو بالمر روند ادغام نوکیا در مایکروسافت را توضیح می دهد

500x333ximage003-narenji-20130903.jpg,q1378206654.pagespeed.ic.JorOPgO9C-کارمندان مایکروسافت امروز ایمیلی را از طرف مدیر عامل خود دریافت کردند که در آن روند همکاری آنها با کارمندان شرکت نوکیا شرح داده شده. فرازهای مهم این ایمیل به قلم استیو بالمر، به شرح زیر است:

۱. استفان الوپ به مایکروسافت بر می گردد و رهبری تیم جامع دستگاه ها که شامل تمامی دستگاه های جاری و تحقیقاتی شرکت است را بر عهده می گیرد. همچنین وی رهبری اکثر تیم هایی که از شرکت نوکیا به مایکروسافت می آیند را عهده دار خواهد شد و مستقیماً به من (بالمر) گزارش می دهد.

۲. جولی لارسن-گرین فعلاً قسمت دستگاه ها و استودیوها را مدیریت خواهد کرد و مسئولیت رونمایی های بزرگی را که در پاییز امسال خواهیم داشت (ایکس باکس وان و سرفیس های جدید و …) بر عهده ایشان است. زمانی که ادغام کامل شد، جولی به تیم استیفن می پیوندد و به وی برای تشکیل واحد جدید کمک می کند.

۳. بر اساس یکی از بندهای تفاهم نامه ادغام، شماری از مهندسان ارشد نوکیا به مایکروسافت منتقل می شوند و به تیم استیفن خواهند پیوست. این افراد عبارتند از:

– جو هارلو که همچنان به عنوان سرپرست تیم ابزارهای هوشمند باقی خواهد ماند.

– تیمو تویکانن که همچنان به عنوان سرپرست تیم تلفن های همراه (غیر هوشمند) باقی خواهد ماند.

– استفان پننبکر به عنوان رئیس بخش طراحی منصوب خواهد شد.

– یوها پوتکیرانتا موضوع ادغام نوکیا و مایکروسافت را از سمت نوکیا پیگیری خواهد نمود.

۴. در مورد تیم فروش، تصمیم داریم تیم فعلی نوکیا به ریاست کریس وبر را حفظ کنیم. زمانی که ادغام کامل شد، کریس و تیمش تحت مدیریت کوین ترنر قرار خواهند گرفت. ما یک تیم متحد را شکل خواهیم داد که مسوولیت فروش گجت ها را به اپراتورها برعهده خواهد داشت و ممکن است از درون این تیم، چند تیم دیگر نیز تشکیل شود. کوین به همراه کریس وبر و کریس کاپوسلا هماهنگی آن امور را بر عهده خواهند گرفت.

۵. تیم فعلی سیستم عامل های ما به مدیریت تری میرسون دست نخورده باقی خواهد ماند و مسوولیت هماهنگی درون و برون سازمانی هم به این تیم محول خواهد شد.

۶. ما تصمیم داریم مسوولیت کلیه فعالیت های بازاریابی جهانی خود را به تامی رلر و مارک پن واگذار کنیم. این مساله بسیار مهمی است که در اسرع وقت یک برند یکپارچه با استراتژی تبلیغاتی مناسب به وجود آوریم.

۷. واحدهای مالی، حقوقی، منابع انسانی، ارتباطات، تبلیغات، خدمات مشتریان و توسعه تجارت در مایکروسافت مجتمع خواهد شد. منبع یابی و زنجیره تامین و عرضه نیز به تیم دستگاه ها با مدیریت استیفن الوپ سپرده خواهد شد. واحدهای IT نیز با یکدیگر ادغام خواهند شد.

۸. ما تصمیم داریم یک مجموعه ی واحد از سرویس های پشتیبانی برای گجت های مان شکل دهیم. این مجموعه با ادغام سرویس های پشتیبانی نوکیا و مایکروسافت کامل خواهد شد.

۹. در جریان ادغام دو شرکت، ما هیچ برنامه ای برای تغییر محل دفاتر و کارخانجات تولیدی نخواهیم داشت. بنابراین به احتمال قوی، کلیه تاسیسات شرکت نوکیا در همان محل های جغرافیایی قبلی مستقر خواهد ماند.

۱۰. تام گیبنز از جانب مایکروسافت مسوولیت پیگیری ادغام دو شرکت را بر عهده خواهد داشت و با یوها در این زمینه همکاری می کند.

به نظر می رسد ماه های پایانی ۲۰۱۳ و ابتدایی ۲۰۱۴، ماه هایی بسیار شلوغ برای مایکروسافت و نوکیا خواهد بود. نظر شما در مورد این ادغام چیست؟

لینک مطلب

frzsh
frzsh